eventplanner-3
Egii Eugen

Egii Eugen

Organizatorul de evenimente – mai mult pro…

Chiar si la ora actuala ne lovim de un mit, acela cum ca angajarea unui organizator/event planner este ceva atat de costisitor incat evident nu ti-l poti permite sau ca doar cei care au un buget mare apeleaza la o agentie de organizari evenimente. Nimic mai eronat. Din contra! Iti prezint mai jos doar cateva dintre avantajele angajarii unui organizator/event planner.

1. Salvezi timp pretios. Da, foarte mult chiar. Intre intalniri, telefoane, mail-uri, confirmari, reconfirmari, planificari si replanificari, negocieri si renegocieri. Deja e obositor numai sa iti imaginezi cum va arata o luna sau o saptamana din viata ta. Stresul si oboseala nu fac casa buna mai ales daca trebuie sa arati fresh pentru marele eveniment.  
 
2. Economisesti. Daca consideri ca platind un organizator/event planner vei ajunge sa platesti mai mult, te inseli. Odata stabilit bugetul total impreuna cu organizatorul/event planner-ul, tot el poate negocia sau stabili cu furnizorii astfel incat sa se incadreze in limita bugetului stabilit initial. El are deja relatii stabilite cu diversi furnizori si poate obtine discount-uri pe care tu nu le poti obtine.
3. Evenimentul tau va arata profesionist si elegant. Organizatorul/event planner-ul este foarte atent la detalii. Poate ca tu te gandesti doar la partea practica, insa el poate face ca un decor sa arate spectaculos sau se poate gandi la multe alte detalii care chiar fac diferenta si dau originalitate. Event planner-ul exceleaza la capitolul creativitate si poate aceasta calitate nu este una dintre atuurile tale.
 
4. Vei tine evenimentul exact in locul potrivit. Pentru ca organizatorul/event planner-ul stie deja toate locatiile disponibile si cele care se preteaza tipului tau de eveniment (nunta, aniversare, petrecere corporate, lansare, prezentare etc) si ia in considerare aspecte precum: numarul de invitati, tipul de invitati, numarul locurilor de parcare, accesul etc. Este un lucru foarte important care poate afecta imaginea, vanzarile si alte aspecte foarte importante ale afacerii tale.

5. Vei avea adevaratii profesionisti care isi vor face treaba. Sa spunem ca vrei o filmare cu drona pentru evenimentul tau. Te apuci si cauti pe Google acesti furnizori de servicii, citesti review-uri, intrebi prieteni, ceri oferte si constati diferente mari de preturi. Organizatorul/event planner-ul deja a trecut prin asta inaintea ta si cunoaste exact piata, stie si pretul corect si are referinte despre colaborarea cu acestia. Asadar, stie pe cine sa conteze, te poate aviza profesionist din punct de vedere al raportului calitate-pret in diverse domenii precum catering, candy-bar, servicii foto-video, decoratuni, flori, muzica (dj, band-uri etc.)

6. Vei avea timp pentru tine. In cadrul propriului eveniment. Pai cu atata tevatura si alergatura, fara ca altcineva sa se ocupe de toate lucrurile si urgentele in locul tau, pun pariu ca uiti sa si mananci sau sa bei apa. Sau mai grav, iti amintesti dar nu ai timp de asta.
 
7. Fara stres. Pentru ca stii ca altcineva se ocupa de detalii, de intalniri, stii ca nu vei avea surprize financiare, te poti concentra pe cu totul alte lucruri importante pentru tine cum ar fi o discutie importanta cu un invitat fara ca mintea ta sa zboare la un X furnizor care trebuie sa apara. Totodata la sfarsitul petrecerii sau evenimentului tot organizatorul/event planner-ul se va ocupa si de curatenie precum si ca totul sa arate impecabil. Suna bine, nu?

Daca ai si alte completari sau comentarii, te invit sa iti exprimi parerea pe mail la:

               Cu drag,

                             Larisa M. –

Sursa fotografii: Pinterest

Share this post

error: Content is protected !!